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Patchnote du 26/07/16

par le Mardi 26 Juillet 2016 à 23:35

Blizzard a déployé cette nuit un nouveau patch, très court, concernant uniquement les héros Ana Amari et Mc Cree. Le cow-boy étant vivement critiqué depuis son récent up, Blizzard a entendu la communauté et a quelque peu nerfé son clic gauche, contrairement à son clic droit qui se retrouve un peu amélioré. D'un autre côté, Ana reçoit un léger up de son tir principal. 

 

Le patchnote n'est pas encore disponible en français, mais nous avons réalisé une traduction :

 

Ana

  • Fusil Biotique
    • Cadence de tir augmentée de 20%.
    • Munitions augmentées de 8 à 10 balles.

McCree

  • Pacificateur
    • Tir primaire
      • Portée des dommages plein diminuée de 10 mètres.
        • Les dégâts des dommages plein restent inchangés (70)
        • Par conséquent, même avec ce changement, la portée des dommages plein reste plus élevée qu'avant le patch d'Ana Amari.
    • Tir alternatif
      • Cadence de tir augmentée de 15%
  • Flashbang
    • Le temps de récupération (la quantité de temps avant que Mc Cree puisse tirer à nouveau) est diminuée de 0.5 sec à 0.35 sec.

 

Le reste du patchnote ne concerne que des bugfixes, comme d'habitude. Pour ceux qui préfèreraient consulter le patchnote d'origine, le voici :

 

HERO BALANCE UPDATES

Ana

  • Biotic Rifle
    • Rate of fire increased by 20%
    • Magazine size increased from 8 to 10


Developer Comments: While Ana has been very well received, she was showing to be a little bit weaker overall. In addition to helping her feel better to play, these changes should also increase her healing and damage output.

McCree

  • Peacemaker
    • Primary Fire
      • Damage falloff range decreased by 10 meters
        • Damage falloff amount is unchanged
        • As a result, even with this change, McCree’s effective range is still higher than it was at launch
    • Alternate Fire
      • Rate of fire increased by 15%
  • Flashbang
    • Recovery time (i.e. the amount of time before McCree can fire again) decreased from 0.5 seconds to 0.35 seconds


Developer Comments: McCree’s latest range increase helped him quite a bit, but it was a bit too much in the right hands. This change weakens his long range damage somewhat, but still keeps it stronger than it has been in the recent past. The other changes combine to allow him to land more alternate fire shots on targets that he has hit with Flashbang.

BUG FIXES

Heroes

  • Targets of Ana’s Sleep Dart will no longer instantly recover when damaged (recovery time is now 0.5 seconds)



User Interface

  • Fixed UI compatibility issues for ATI cards
  • Fixed a bug that would sometimes cause Lúcio, Mei, and other models to only partially render (or disappear)
Commentaires (1)
laufeust
#1
seems legit